Házená Sokol Kobylisy II

Hájecká 6+1

23. 9. 2017 jsme se zúčastníli prvního šestkového turnaje sezóny. Bylo nás sice pouze 9, ale i tak jsme to slušně zvládli. První zápas s Hájemi se nám moc nepovedl, museli jsme se asi rozkoukat, ale poté byl každý další jen lepší a lepší. Obrana nám zas takové problémy nedělala, ale v útoku se některé hráčky trochu bály, na tom teď musíme zapracovat. Nejužitečnější hráčkou našeho týmu byla oceněna Páťa za skvělou obranu. Velká pochvala patří také Sléze za perfektní výkony v bráně (hlavně při zápase s Astrou). Celkově jsme se umístily na čtvrtém místě.

První turnaj nové sezóny

Dne 9.9.2017 jsme se s osmi minižákyněmi zúčastnily turnaje 4+1 na Astře. Holky předvedly až nečekaně dobrý výkon. Obrana byla velmi dobrá, v útoku nám trochu chybělo uvolňování se pro přihrávku, na tom tedy teď budeme pracovat. Paradoxně zápasy proti "A" týmům vypadaly mnohem lépe, než zápasy proti "B" týmům, to mohlo být způsobeno i pozdnější únavou a menší pauzou mezi zápasy. Už se těšíme, jak na příští turnaj přijedeme i s našemi novými přírůstky.

Pátek 25.8. podle Aničky

Ráno jsme vstávali v 7:00. Pak jsme šly na snídani, pak bylo bodování, dostaly jsme 1. Pak jsme běžely naučnou stezku. Pak byl trénink v hale. Potom byl oběd, k obědu byly těstoviny se smetanovou omáčkou. Potom jsme šly do města nakupovat. Pak byl trénink venku na 15 min. Pak byl trénink v hale, pak byl bazén. Potm jsme šly na večeři. K večeři byla ryba. Pak bylo vyhlašování týmů. Pak byla večerka v 21:00.

Čtvrtek 24.8. podle Zuzky

Ráno jsme v 7:00 vstali a bylo bodování, my jsme dostaly za 2. Pak jsme šly na snídani, potom jsme šly na trénink. První jsme trénovaly venku, a pak jsme přešly do haly a tam jsme hrály proti Strakonicím házenou. Pak jsme šly na trénink venku, a tam jsme hrály hry. Potom jsme šly na oběd a k obědu byla svíčková s těstovinama. Potom jsme měly odpolední klid. Po odpoledním klidu jsme šly na trénink v hale, a tam jsme hrály proti sobě, a potom jsme s Míšou cvičily. Pak jsme šly na večeři a k večeři bylo maso s rýží. A potom jsme měly karneval, a pak spát.

Středa 23.8. podle Emičky

Ráno jsem vstala a oblékla jsem se. Pak bylo bodování. Pak jsme šly na snídani. Pak jsme měly trénink v hale. Rozchytaly jsme brankáře. Pak jsme střílely do Boženy. Pak jsme šly ven na trénink. Pak byl oběd. Pak jsme měly práci. Nosily jsme dříví na oheň. Pak jsme šly na večeři. Pak jsme měly táborák a orienťák se staršíma, při kterém jsem se odřela.Pak jsme opíkaly maršmelouny. A pak jsme šly spát.

Úterý 22.8.2018 podle Anežky

Ráno jsme vstávaly v 7:00. Potom jsme šly na snídani. Pak jsme šly na výlet. Viděly jsme jak čůraj krávy. K tomu nám psal detektiv Patočka. Vždycky nám dával úkoly. Potom jsme měly oběd. K obědu jsme měly řízek a chleba, řízky jsme ukazovaly. Pak jsme našly obálku, kde bylo napsáno, že si branky půjčil král. Potom jsme šly do města. Pak jsme šly na večeři. K večeři byly knedlíky. Potom jsme měly večerní program.

Pondělí 21.8.2018 podle Kačky

Dneska ráno jsem se vzbudila první já, a pak jsem vzbudila Káju a Agi. Káje bylo blbě, tak vstávala později. Potom jsme se převlékly, vyčistily zuby a učesaly. Pak přišla Lucinda a Míš a bodovaly, my jsme měly za jedna. Pak jsme šly na snídani a po snídani jsme krmily kachny. Pak jsme šly na ubytovnu vzít si věci a potom honem na trénink. Na tréninku jsme běhaly, cvičily a házely, a protože jsme zlobily, tak jsme za trest běhaly víc. Po tréninku jsme šly na oběd, mňam bylo dobré kuře. No a pak jsme šly na polední klid. Pak jsme šly na trénink do haly, kde jsme střílely z postů a mě si zkoušely v bráně. Po tréninku jsme šly na brusle a byla to velká zábava. :) Potom jsme šly na večeři. Byla rajská omáčka, mňam... Po večeři jsme šly na večerní program, kde jsme hrály hru riskuj a my jsme byly 2.. Pak jsme si šly vyčistit zuby a spát.

Neděle 20.8.2017 podle Stázky

Ráno jsme vstávaly v 7 hod. My jsme ale vstávaly o cca. 1/2 hodiny dřív. Šly jsme na snídani. Po snídani jsme byly krmit kačky. Na hotelu jsme se připravili na trénink v hale i venku. V hale i venku byla soutěž. Jedna z nich byla uběhnout 1200 m. Byl oběd. Polední klid a zase trénink venku, hrály jsme různé hry, ale nejvíc se mi líbil baseball. Šly jsme do bazénu. Na tobogánu jsme dělaly vláček. Byla večeře. Večerní program byla pantonima. Šly jsme spát.

Sobota 19.8.2017 podle Agátky

Přijely jsme do Sušice, cesta byla dlouhá, ale šlo to. Vybalovaly jsme, pak jsme šly na oběd. K obědu bylo kuře na paprice, byl polední klid, kdy jsme uklízely, potom jsme ležely. Odpoledne byl trénink, kde jsme běhaly a přihrávaly si. Šly jsme do pokojů a vysprchovaly. Pak jsme šly na večeři, bylo  rizoto. Po večeři jsme si povídaly, a pak jsme konečně šly na pokoje. Byla schůze, pak jsme psaly deník, malovaly erb a skládaly hymnu. Byla to sranda. Pak jsme  šly do pokojů, vyčistily jsme si zuby a šly jsme spát, ale nešlo nám to, tak jsme si povídaly. Pak jsme teda spaly.

První turnaj 6+1

4.6.2017 se devět našich budoucích minižákyň + Máťa zúčastnilo svého prvního turnaje v šestkové na Slávii. Přestože se většina z nich s šestkovou a s tvrdým balónem teprve seznamovala, tak všichni předvedli až nečekaný výkon. Skórovaly sice hlavně zkušenější hráčky, ale pár "prvních gólů v šestkové" se také našlo. Dokázali jsme dokonce porazit družstvo z Písku a remizovat s družstvem z Ivančic. Odvezli jsme si sice krásné páté místo, ale především dobrý pocit. Musíme ale i přes prázdniny hodně pracovat, abychom na dalším turnaji dokázali ještě více.